Minulla oli  ilo tehdä viime viikonloppuna muutama kakku lasten synttärijuhlille. Toisen kakun toiveena oli sada jotain Salama McQueeniin liittyvää ja toisessa idea löytyi mun blogin huisin vanhasta postauksesta, jossa mulla on kuva leivontakirjoista, joita olin hankkinut. Eli toinen toive oli siis ponitallin näköisen kakun toteutus...

Salamaa suunnittelin ja pohdin pitkän tovin. En oikein osannut päättää, että menisikö helpomman kautta ja tekisi maalatun kuvan vai jaksaisiko sitä väsäillä muotokakkua. Noh tällaiseen päädyin - eli muotokakkua.

 

Autossa ei ole tarkoituksella kaikkia mainoksia jne., kun tuli sellainen olo, että siitä tulee sotkuisen näköinen. Mutta mun mielestä ihan tunnistettavissahan tuo on.

 

Salama edestä ja ...

Salama sivulta. Tuon perän jätin takoituksella tyhjäksi, jotta kaikki neljä kynttilää saataisiin sopimaan jonnekkin mukavasti.

 

Ja sitten siihen toiseen kakkuun. MiljaMaria voitti kesällä mun kakkukutsuilla lahjakortin, joka oikeutti 20hlön kakuun toivomallaan koristuksella. Noh yllättäen prinsessa halusi poneja :) ja niitä hän saikin. En nyt osaa sanoa tuliko kakusta kirjan kuvan mukaista, mutta ihan mielenkiintoinen kakku tehdä kuitenkin.

Pieni moka mulla kävi täytteen kanssa, kun olin jotenkin ihan huumassa leipomishommissa. Siinä vaiheessa, kun kakku oli päällystetty ja valmis ja tarkistelin toimitusaikaaa niin huomasin, että kakussa oli eri täyte, kuin mitä oli sovittu. IHAN KAMALA paniikki ja hätä tuli hetkiseksi. Onneksi olen tuon ihanan pikku prinsessan äippän kanssa niin läheisissä väleissä muutenkin, että tiesin asian hoituvan ilman hätää... Tosin olen nyt henkisesti yhden kinuskikakun Miimaalle velkaa ;) !  ( Ja sellaista siis varmaan tässä jossain käänteessä syödään varmuudella!!!)

Mutta siis kuvia:

Heposet tallissa

 

Tallin katto sai kukkasia päälleen. Yllättävän paljon muuten meni tähän kattoon noita kukkia .

 Seuraavia haasteita odotellessa...