Olen ekaa kertaa mukana SLY jutuissa ja kierroshan on numeroltaan 17. Salainen Leivonta Ystävä on aivan loistava tapa taas kerran tutustua uusiin leivonnasta huumaantuneisiin ihmisiin. Jokaiselle ilmoittautuneelle siis emo ( ryhmän vetäjä) antaa parin, jonka tiedot saa itselleen. Jokaiselle kolmesta kuukaudesta, jonka yksittäinen kierros kestää on annettu jokin teema.

Tämän kierroksen ekan kuukauden teemana oli lempivärit ja minulle tulikin postissa aivan älyttömän kiva punainen ylläri.

Paketti oli saapunut mun ollessa vielä lomailemassa ja olinkin ihan unohtanut, että tällainen kiva juttu olisi odottamassa, kun postiin menin. 

Tässä siis ihastuksia, joita sain :)

Paketista siis löytyi ihania punaisia serviettejä, Lakrisalia ( nää on niin hyviä!!!), nuolija ja lävikkö. Hauska juttu, että just hypistelin kaupassa samanlasta kokoon taittuvaa lävikköä, mutta en ollut varma sen toimivudesta, joten päädyin ostamaan sellaisen perinteisen. Noh nythän mä pääsen testaamaan siis tän toimivuutta itse! JEE!!!

 

Ja toki mukana tuli myös pari herkullista reseptiä, joista erityisesti suolainen piirakka houkuttelee kokeilemaan. Toinen repepti oli makea pannacotta "torttu". Pannacotta on mun mielestä ihan taivaallisen hyvää, mutta sitäkään en ole uskaltautunut itse tekemään.  Huomaan, että olen rajoittunut kokeilemaan uusia juttuja ja teen vain kakkuja. Kiitos siis SLY:lleni, että sain ihania juttuja kokeiltavaksi ja että saat minut taas näkemään uusia juttuja !

 

Loppuun vielä muutama maisema edellisviikosta...

Maailman korkein torni Burj Khalifa ( tuolla käytiin kerroksessa 124, josta oli huimat näkymät). Hieno oli rakennus, etenkin iltavalaistuksessa.

Ja itseämme huvitimme safarilla tuolla hiekka aavikolla. Melkoista menoa, kun autot liukui kylki edellä dyynejä alas, mutta toisaalta toi oli niin hienoa. Suosittelen.

Mutta kakkupostausta lähiaikoina... Nyt kauniita unia.