Sain kunnian tehdä prinsessakakkua Nealle hänen 4-vuotis syntymäpäivilleen.

Kakkuun tosiaan toivottiin iloista prinsessa Odettea ja myönnän etten edes tiennyt ko. prinsessasta mitään ennen tätä toivetta. Onneksi siis on Googlen kuvahaku .

Kakussa on 6 munan pohja ja mansikkainen ( laktoositon ) täyte. Valkoinen pinta on sokerimassaa. Kuva on tehty myös sokerimassalle pasta- ja tomuväreillä. Hiukan nämä ihmishahmot aina jänskättää, kun jotenkin noiden kasvojen tekeminen on aika jotenkin muka vaikeeta!

 

Onneksi päivänsankari oli tyytyväinen kakkuun ja ihanasti ehti sormella maistaa jo kakun pintaa ennen kuin kukaan edes ehti tajuamaan mitä tapahtui :D! Lapset on niin hauskoja!

Nea myös kertoi totuuksia meille vanhuksille, kun "juhlissa" kävimme. Hän tuli useaan otteeseen keitttiön ovelle ja pyysi leikkimään. Kerroimme hänelle, että nyt juodaan kahvia ja että joku tulee, kun olemme valmiita. Mitä ilmeisimmin tämä on jo vanha selitys ja Nea totesi, että " ette te ole tulleet tänne näköjään minun synttäreille ja vaan puhumaan äidin ja isin kanssa, kun kukaan ei tule minun kanssa leikkimään!"

Hihhh... noh niin se menee. Mä olen kuitenkin jo isotäti, joten kait mä oon sit niin vanha ja väsynyt!  Mutta totuushan tulee lasten suusta!