Ihanaa aurinkoista kevättä ja lomaa... Vaikka lunta on satanut niin minä oon lomaillut ja nautiskellut.

 

Käväisin nautiskelemassa Rooman aurinkoisesta säästä ystäväni Marian kanssa. Voin vaan sanoa, että sinne kannattaa todellakin matkustaa katsomaan sitä ihmettä. Vau miten hienoja paikkoja ja rakennuksia. Tuli melkein kulttuuriähky, kun oli niin paljon kaikkea upeaa kaikkialla. Ja tietty muutaman kerran päivässä ihmettelimme aurinkoa ja hienoja maisemia suhkulähteellä istuskellen ja ihanaa Italialaista jäätelöä nautiskellen.

Siis terkkuja Roomasta tän kuvan siivittämänä!

KUVA UUPUU VIELÄ... Pahoittelen. Etsin edelleen...

 

Noh toki tässä on kakkujakin ehtinyt lomalla taikoa.

Ennen reissua tein 1-vuotis juhliin Nalle Puh kakkua. Tässä on 7 munan pohja, mansikkakermaa välissä ja pursotukset Flora Vispiä (muistaakseni).

Koriste ja pinta on sokerimassaa.

 


Ja heti lomareissulta palattuani oli tilauksessa dinosaurus aiheinen kakku. Tän suhteen en ollut luvannut varmuudella dinoa kakkuun, koska aikataulu oli melkoisen tiukka, mutta sain sitten aamulla ennen kakun toimitusta kuitenkin inspiraation ja yritin väkertää jonkun dinon näköisen jutun tuohon pinnalle.

Noh itse sankari oli ainakin ihan tyytyväisen oloinen ja kiitoksia tuli jälkeenpäin, joten olen itsekin siis tyytyväinen.

Kakussa ihan perus gluteeniton pohja kääretorttulevyistä ja välissä mansikkakermaa ja banaania. Pursotukset vispiä jälleen ( mä oon niin in love tuohon Flora Vispin rakenteeseen).

Kakun reunoilla oli Fruit Splash namuja.

 


Samaan syssyyn tein muutaman pohjan kakkukurssia varten, mutta siitä erillinen postaus :)