Siskon tyttö Lotta oli mulla päiväkylässä, kun äitinsä oli työreissulla täällä mun nurkilla.

Mukava päivä vietettiin tyttöjen juttuja puuhaillessa ja tietysti piti sitten mun parvekkeelle kattaa kakkukestit.

Tarjottavana oli kakkua ( jostain kakusta olen pakastanut viipaleen), jonka pursotukset ja koristelut on Lotan käsialaa. Mä toimin lähinnä assistenttina ojentamassa erivärisiä nomparelleja .

 

Tarjolla oli myös nakkiherkkuja eli nakki-viinirypäle tikkuja sekä vesimelonia.

Noi lehmäaiheiset pikkuruiset kupit on lahja mun entisiltä työkavereilta vuodelta papu ja keppi. Teepannu, jossa tarjolla tosin tälläkertaa kylmää mehua on juuri sopivan kokoinen pienen emännän käyttöön.

Tässä vielä kuvaa mun parvekkeelta. Olen niin iloinen tästä kesähuoneesta, jonne mahtuu rakentamaan vaikka pienen puutarhan!!!

 

Kesäisiä ilmoja odotellessa...