Sain Haltijakummilta eli Leenalta tunnustuksen, joka kyllä yllätti. KIITOS!

Monissa blogeissa, joita itse seuraan on tämä sama tunnustus jo näkynyt, mutta toisaalta minä en ole sitä heille antanut - joten laitetaan hyvä kiertämään.

Tämän tunnustuksen toiveena on, että tämä jaetaan eteenpäin seitsemälle (7) blogille, ja että samalla kerrotaan seitsemän asiaa, mitä ei ole vielä blogissa kertonut.

Tunnustuksen mukana tuli yllä oleva ohjeistus ja oikeastaan tämän vuoksi on hiukan kestänyt :)

Mutta siis katsotaan mitä keksitään:

1. Minulla on kaksi sisarusta

2. Vaikka olen pitkä, rakastan korkeakorkoisia kenkiä

3. Olen ihan pöhkö P!NK - fani

4. Minulla on matkustus addiktio ( tarvitsen lomaa suomalaisista vähintään kerran vuodessa)

5. Haluaisin kiivetä Mt. Kilimanjarolle

6. Olen niiiiiin yllytyshullu!!!

7. Sotilasarvoltani olen alikersantti

 

No niin! Sitten pääsen mukavaan osaan jossa pääsen ojentamaan tätä tunnustusta ( nämä eivät ole mitenkään tärkeys tms. järjestyksessä vaan kaikki omalaatuisia ja ihania blogeja!) :

Eka menee Aito-Maku blogiin. oon niin tykästynyt tähän blogiin ja siellä oleviin mutkattomiin juttuihin :) ja resepteihin!

Toinen tunnustus menee Marille, jolta saan "vertaistukea" niin leipomiseen kuin bloggailuunkin. Tosin olen myös iloinen saadessani nauttia osasta Blingiä.

Kolmas tunnustus menee Mialle, joka on kannustanut minua leivonta jutuissa ja erityisesti tän blogin perustamisessa.

Neljäs tervehdys menee Nellylle, jonka kanssa visioidaan leivonnaisia ja tilataan kukkaromme tyhjiksi enkkulasta :D !

Ja seuraava tunnustus onPionille, jolla on varmaan miljoonia tunnustuksia. KIITOS kannustuksista ja erityisesti aivan ihanista koristeista / ideoista, joita blogisi on tulvillaan.

Ja seuraavaksi bloggaaja, jota voin vain ihailla. Perheellinen ihminen, joka saa aikaan ihan mielettömiä leivonnaisia ja vielä hurjalla tahdilla ( ainakin päivityksiä, kun seurailee). Eli Tunakokkeli :)

Ja viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä. Voisin kutsua häntä gluteenittoman leivonnan guruna : Suviih Gluteenitonta leivontaa blogista. Tää blogi on luonut minuun uskoa siihen, että keliaakikollakin voi olla uunituoreita herkkuja :D ! Siis KIITOS!

 

Tässä siis minun listani. Käykäähän kurkkaamassa. Kivoja ja mielenkiintoisia blogeja :)