Mulla on ollut mukava kunnia päästä tekemään pariin eri tilaisuuteen ristiäiskakkua.

Ensimmäinen kakku matkasi Vilhon ristiäisiin ja toiveena oli samankaltainen kakku, kuin joskus aiemmin tein Nellan juhliin. Kakku toki oli eri värinen, kun kyseessä oli pieni prinssi :)

Sisällä kakussa on vaalea pohja ja mansikkaista hyydytettyä täytettä. Päällinen on sokerimassan ja marsipaanin sekoitus ja vauva kukalla on sokerimassaa. Valkoinen koriste pikeeriä.

Mä olen niin IN LOVE tähän vauvamuottiin, että voisin tehdä pieniä vauvoja vaikka kuinka paljon ;)



 

 

Samalla teemalla jatkettiin toisiin juhliin.

Minulla oli ilo ja kunnia saada itselleni ensimmäinen kummityttö ( kummipoikia on kolme rakasta!) ja toki myös oli mukavaa leipoa kakkua juhliin. Pikku neidille tuli nimeksi Karoliina . Ja pitää kyllä kehua, että niin kauniisti ja hiljaa hän tuhisi mun sylissä kastetoimituksen ajan, että ihan siinä liikuttui.

Kakun välissä on mansikkaista hyydykettä sekä tummasuklaa moussea. Itsekin maistelin kakkua ja ihan hyväähän tuo oli. Karoliinan kakun pinta on myös sokerimassan ja marsipaanin sekoitus about 50/50 suhteella.

 

Toinen kummitäti oli tehnyt aivan loistavia tryffeleitä ja isäntä suklaapaloja. Pitää myöntää, että tässä taloudessa äippä osaa delegoida ;)

 

 

Käykää nauttimassa kylmäuinnista meressä/järvessä ja muutenkin ihanan aurinkoisia talvipäiviä blogini lukijoille.