Olen keräillyt kananmunakennoja jo pidemmän tovin ajatuksena tehdä sytykeruusuja.

Ihana ystäväni ja pienen viehättävän kummipoikani Konstan äiti tuli minun luo itsenäisyyspäivän kunniaksi ja siinä päivän aikana näperreltiin sitten maailamn parannuksen ohessa "pellillinen" ruusuja.

Nyt, kun päivitystä aloin tänne postaamaan huomasin kuvanneeni kyllä jotain ihan muuta . Minun ja kameran edessä on selkeästi ollut yksi pieni mies, joka on hurmannut kyllä kummitätinsä ihan 100%!

Miten voikaan pieni ihminen olla niin suloinen?

Ja viattoman sekä pyyteettömän hyväntuulinen?

Toki meidän piti ottaa hieman lähempää tuttavuuttakin. Mä olen ihan myyty!!!!

Noh siis asiaan... Sytykeruusuja tuli iso kasa ja osa niistä edelleen odottaa lopullista pakkaamista, mutta suosittelen tätä näpertelyä kaikille. Kauniita ja monenvärisiä ruusuja me ainakin saimme aikaan ja tosi pienellä kululla. Steariini tai parafiini ei maksanut kuin n.6€ ja siihen päälle ostin vielä kynttilävärejä eli kustannukset oli noin 10€ luokkaa.

Tässä vielä se YKSI kuva siitä ruususta - Hihhhhh!